INFO & FAQ

ALGEMENE INFORMATIE

Minimumleeftijd
De minimumleeftijd die geldt voor bezoekers van Toffler festival is 18 jaar. Dit wordt gecontroleerd bij de ingang en bij twijfel kan om een legitimatiebewijs worden gevraagd. Als je die niet hebt, kan de toegang tot het evenement worden ontzegd, ook indien je een tickets voor het festival hebt gekocht. De organisatie retourneert in dit geval geen gelden voor aangeschafte tickets.
Toegang invaliden
De Toffler Indoor Festival is toegankelijk voor invaliden. Er zijn rolstoeltoegankelijke toiletten en er is mogelijkheid om dichtbij Toffler Indoor Festival te parkeren indien u slecht ter been bent. Neem in dat geval contact op via info@tofflerfestival.nl.
Kluisjes
Er wordt op Toffler Indoor Festival gebruik gemaakt van E-lockers. Voor de E-lockers hoeft alleen een vast tarief te worden betaald en wordt geen borg gevraagd. Om jezelf wat tijd te besparen kunnen er van tevoren al via onze ticketshop E-lockers gekocht worden, dit kan tot de donderdag voor het event. Hierna zijn de E-lockers alleen te koop op de locatie.
Tickets
Er kunnen online tickets worden aangeschaft via www.tofflerindoorfestival.nl. Als het event niet is uitverkocht, zijn er tickets verkrijgbaar bij de ingang. Dit zal vooraf duidelijk worden gecommuniceerd via de website en social media. Tickets kunnen worden gescand vanaf een mobiele telefoon, maar zorg er in dat geval wel voor dat je jouw ticket klaar hebt staan op je mobiele telefoon en dat de helderheidsinstellingen op maximaal staan.
Shuttle bus
Om het festivalterrein makkelijk te bereiken zetten wij pendelbussen in, de tickets zijn overigens niet gratis maar gelden wel voor de heen- en terugreis. – Vanaf 15:00 uur rijden er pendelbussen vanaf Rotterdam Centraal Station (opstapplaats Conradstraat).  – Vanaf 22:30 rijden er pendelbussen vanaf het festivalterrein terug naar Rotterdam Centraal Station.  LET OP: deze bus is niet gratis, koop een ticket via onze ticketshop of betaal ter plekke (dit is wel duurder). .
Sigaretten
Het is niet meer mogelijk om sigaretten te kopen op het terrein van Toffler Indoor Festival. Wij als organisatie willen bijdragen aan een betere gezondheid van onze bezoekers en een uiteindelijke rookvrije generatie. Bezoekers mogen zelf wel maximaal 2 pakjes meenemen. Roken is alleen toegestaan in de rookruimte.
Eten en drinken
Tijdens Toffler festival zijn er voldoende mogelijkheden om eten en drinken aan te schaffen. Het is niet toegestaan om zelf eten en drinken mee naar Toffler Indoor Festival.
Ons beker systeem
Bij binnenkomst krijgt de bezoeker 1x gratis recycle munt na het scannen van de e-ticket. Aan de kassa haalt de bezoeker consumptie munten. Aan de bar bestelt de bezoeker een drankje en betaalt met consumptie munten voor het drankje + 1 recycle munt voor de beker. Wanneer je beker leeg is kun je deze inleveren bij: De bar, speciale inleverpunten of bij de Green Teams. Het halen van een nieuw drankje aan de bar. Je betaalt dan enkel voor het drankje. Geen beker meer? Dan betaal je 1 consumptie munt voor je beker/blikje/flesje. Verlaat je het evenement? Ruil je beker om voor een munt met een unieke code.
Toiletten
Er wordt gezorgd voor voldoende toiletten tijdens Toffler Indoor Festival.
Medicijnen
Het is toegestaan om medicijnen mee te nemen mits er een officiële doktersverklaring kan worden getoond en de medicijnen in de originele verpakking worden meegenomen.
Oordoppen
Gehoorschade is makkelijk op te lopen wanneer je lange tijd in een omgeving met harde geluiden begeeft. Tijdens Toffler festival worden geluidsniveaus van boven 95db bereikt. Het is daarom sterk aan te raden om gehoor bescherming te dragen en je oren regelmatig voldoende rust te geven. Er zullen oordoppen verkrijgbaar zijn op locatie bij de merchandise stand.
Lost & found
Na 30 november 2024 kan voor gevonden voorwerpen contact worden opgenomen met de organisatie, stuur een mail naar info@tofflerfestival.nl.
Klachten
Wij proberen overlast voor omwonenden en bezoekers zoveel mogelijk te voorkomen. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Klachten kunnen worden gemeld via info@tofflerfestival.nl. Bij vertraagde reactie vragen wij om uw begrip in verband met de drukte in aanloop naar, tijdens en na het festival. Wij proberen iedere klacht uiteraard in behandeling te nemen.
Contact
Voor andere vragen en persverzoeken kan contact worden opgenomen met de organisatie via info@tofflerfestival.nl.

TOFFLER INDOOR FESTIVAL TICKETS

Ik ben mijn ticket(s) kwijt, waar kan ik deze terug vinden?
Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of als je de bevestigingsmail met je ticket(s) kwijt bent, kan je via onderstaande link vragen om je bevestigingsmail opnieuw te versturen. https://account.paylogic.com/i-lost-my-tickets
Waarom moet ik mijn ticket(s) personaliseren?
Alle populaire evenementen hebben te maken met organisaties en mensen die hun gekochte tickets proberen door te verkopen voor veel te hoge prijzen. Om dit te voorkomen, vragen wij de kaartkoper om de tickets te personaliseren door middel van het invoeren van de gegevens van de persoon die het evenement zal betreden. Op deze manier verkleinen we de kans dat grote hoeveelheden tickets worden doorverkocht voor te hoge prijzen. Ook kunnen we overheidsinstanties beter informeren in het geval van noodsituaties. Het personaliseren van de kaarten vindt plaats nadat je de bestelling hebt voltooid.
Hoe moet ik mijn ticket(s) personaliseren?
Iedere bezoeker van Toffler Indoor Festival dient zijn tickets te personaliseren. Toegang tot Toffler Indoor Festival is alleen mogelijk met een toegangsticket op jouw eigen naam. Na het bestellen van de tickets ontvangt de hoofdkoper een mail om de tickets personaliseren.   
Als je je ticket(s) wilt personaliseren, volg dan de onderstaande instructies:
  • Klik op de link in de bevestigingsmail om het personalisatieproces te beginnen.
  • Claim één van je tickets voor jezelf door ”Claim ticket” te selecteren en je persoonlijke gegevens in te vullen.
–    
Hoe jouw vrienden kunnen personaliseren:
  • Stuur een of meer tickets een vriend of vriendin door te kiezen voor ‘Stuur naar vriend’;
  • Je vriend(in) ontvangt een uitnodiging per e-mail op het opgegeven e-mail adres, die hij/zij kan accepteren door ‘Claim nu’ te selecteren;
  • Je vriend(in) claimt zijn/haar ticket;
  • Hij/zij wordt doorgestuurd naar de personalisatiepagina waar hij/zij de persoonlijke gegevens moet invullen en het ticket kan claimen!
Tot wanneer kan ik mijn ticket(s) personaliseren?
De tickets dienen niet direct gepersonaliseerd te worden, maar moeten wel 24-uur voor het evenement gepersonaliseerd te worden. In de bevestigingsmail van je bestelling vind je hier meer info over en staat vermeld tot wanneer het mogelijk is je tickets te personaliseren. Ben je jouw tickets kwijt? Vraag ze dan hier opnieuw op: https://consumer.paylogic.nl/tickets/.
Moet ik mijn legitimatie meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te identificeren. voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde ticket. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het ticket staat. De waarde van het ticket zal dan niet terugbetaald worden.
Ik moet de naam op het ticket veranderen, hoe doe ik dit?
Het is mogelijk om de naam dat op het ticket staat te veranderen (omdat je iemand anders wil uitnodigen voor het evenement). Om zwarthandelaren te ontmoedigen wordt hier een kleine fee voor gevraagd. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert. Indien je je tickets gepersonaliseerd hebt maar je wil de naam op het ticket wijzigen, dan kan dat via Ticket Transfer. Je hebt hiervoor de barcode van het ticket nodig en het e-mailadres waarmee het ticket is besteld.
Ik kan niet meer komen, hoe kan ik mijn ticket verkopen?
Het verkopen is mogelijk via de bevestigingsmail die je van Paylogic hebt ontvangen, ook zonder dat de barcode van het ticket nog niet is vrijgegeven. Hier vind je een knop met de tekst: ‘Beheer bestelling’. Je ziet dan een overzicht van je gekochte tickets. Om een ticket te verkopen op TicketSwap klik je op ‘Meer acties’ en vervolgens op ‘Verkopen op TicketSwap’.

NAVIGATIE

Locatie
RDM Onderzeebootloods // RDM-straat 1, 3089 JS Rotterdam.
Shuttle bus
Kom jij met het openbaar vervoer vanaf Rotterdam Centraal? Pak dan de D of E lijn van de metro richting Slinge. Toffler Indoor Festival zet op zaterdag 30 november pendelbussen in vanaf metrostation Slinge naar de Onderzebootloods en van de Onderzeebootloods terug naar Rotterdam Centraal na Toffler Indoor Festival. De bussen rijden geregeld af en aan. Voor de shuttle bus moet een ticket (dit is geldig als retour) gekocht worden via onze ticketshop. De tickets kunnen eventueel ook gekocht worden in de bus, alleen zijn deze wel duurder.
Taxi
Volg de bebording van Toffler (Indoor) Festival – Taxi’s.
Auto
Ben je van plan om met de auto te reizen dan raden we aan om te carpoolen. Dit komt de doorstroom ten goede, zorgt voor minder langere wachttijden en is beter voor het milieu. Toch wel parkeren bij Toffler Indoor Festival? Hier dien je een parkeerticket voor te kopen via onze ticketshop (ter plekke is duurder). Het adres van de parkeerplaats is RDM-straat 1, 3089 JS Rotterdam. Volg ten alle tijde de bebording ‘parkeren’.